Nasze dobre strony:

Nasze strony

Potrzebujesz wsparcia serwisu?
Skontaktuj się z nami!

 

 

 

 

Zadzwoń: +48 33-829-24-45
Napisz: serwis@astar.eu

Zgłoś awarię/ przegląd, lub sprawdź rodzaj usterki i jak ją naprawić za pomocą przycisków powyżej

akcesoria fizykoterapia

Ogólne zasady współpracy

Naprawy gwarancyjne

Naprawy gwarancyjne wykonywane są nieodpłatnie. Wyjątek stanowią uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, np. mechaniczne (widoczne ślady upadku), oblanie cieczą, użycie do dezynfekcji i czyszczenia środków żrących, itp.

Dla napraw gwarancyjnych koszty transportu ponosi ASTAR, pod warunkiem, że klient przyśle urządzenie wskazanym przez ASTAR kurierem. Przesyłki do i z serwisu nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. O szczegóły dopytaj pracownika serwisu.

Podstawą do rozpatrzenia zgłoszenia serwisowego podlegającego naprawie gwarancyjnej jest odpowiednio wypełniona i podpisana przez Klienta Karta gwarancyjna lub dowód zakupu sprzętu.

Gwarancji nie podlegają materiały eksploatacyjne (elektrody, przewody połączeniowe, pokrowce wiskozowe, pasy rzepowe, uchwyty, bezpieczniki, soczewki aplikatorów laserowych, czoła głowic ultradźwiękowych do elektrofonoforezy, filtry optyczne).

 

Naprawy pogwarancyjne

Naprawy pogwarancyjne są płatne. Przed dokonaniem naprawy dokonywana i przedstawiana jest klientowi wycena. W przypadku wysokich kosztów, lub dostarczenia sprawnego urządzenia, klient może zrezygnować z naprawy ponosząc jedynie koszty transportu oraz dokonania wyceny lub przeglądu. Koszty transportu ponosi użytkownik. W celu obniżenia kosztów transportu istnieje możliwość przesłania urządzenia na koszt ASTAR i refakturowania kosztów usługi transportu. Czynności wykonane podczas naprawy objęte są roczną gwarancją.

 

Okresowe przeglądy techniczne

Przeglądy techniczne wykonywane są w siedzibie ASTAR lub na miejscu u klienta, po uzgodnieniu z pracownikiem serwisu. Koszty przesyłki urządzenia do badania technicznego wykonywanego w siedzibie ASTAR ponosi Właściciel. Obowiązują zasady identyczne, jak dla napraw pogwarancyjnych. Szczegóły dotyczące zakresu badań, terminów, kosztów uzgadniane są indywidualnie z pracownikiem serwisu.

 

Serwis Astar wykonuje:

  • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu produkcji ASTAR
  • okresowe przeglądy techniczne sprzętu do fizykoterapii produkowanego i dystrybuowanego przez ASTAR, Technomex, Meden-Inmed, Eres Medical

 

Zgłaszanie awarii

mail: serwis@astar.eu
tel. +48 33 829 24 45


Autoryzowane serwisy


Ta strona wykorzystuje techniczne i funkcjonalne pliki cookies lub internetowe analityczne pliki cookies, za Twoją zgodą marketingowe pliki cookies. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności oraz w Klauzuli Informacyjnej. Wchodząc na stronę wyrażasz na nie zgodę według ustawień Twojej przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić, a jeśli tego nie zrobisz przeglądanie strony nastąpi z wykorzystaniem tych plików.

Akceptuję